مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-11سياسي

96 درصد 10 تا 49ساله ها «باسواد» هستند


رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت که در گروه سنی 10 تا 49 سال کشور بیش از 96/6 درصد در سطح کشور به طور میانگین باسواد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور محمدزاده، معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در گردهمایی مسئولان سامانه سواد آموزی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور، فعالیت های نهضت سواد آموزی از ابتدا انقلاب تا کنون را دارای دستاورد های بسیاری دانست و عنوان کرد: در گروه سنی 10 تا 49 سال علی رغم مشکلات عدیده موجود بیش از 96/6 درصد در سطح کشور به طور میانگین باسواد هستند.

وی افزود: فعالیت در حوزه سوادآموزی نیازمند اعتقاد، جدیت و صبر است و کار در این حوزه صد در صد جهادی است.

محمدزاده تاکید کرد: یکی از 11 برنامه اولویت دار وزیر آموزش و پرورش با عنوان انسداد مبادی بیسوادی، جذب بازماندگان از تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به ویژه در مناطق کم برخوردار به طور مستقیم به حوزه سوادآموزی اشاره دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری اینگونه نشست ها با تقویت روحیه کارکنان و رضایت شغلی آنها منجر به توانمندی و افزایش بهره وری سازمانی می شود خاطر نشان کرد: نظارت بر سه حوزه شناسایی جذب و ثبت نام، ارائه آموزش های باکیفیت و اثربخش همچنین ارزشیابی پایان دوره مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد 10 تا 49ساله ها «باسواد» هستند

96 درصد 10 تا 49ساله ها «باسواد» هستند